Opinie o Nas

Zwroty

Jak zwrócić towar?

Odstąpienie od umowy możliwe jest przy zakupie konsumenckim w ciągu 14 dni i można to zrobić za pomocą poniższych formularzy.

 
 
 

* Zwrot można również nadać we własnym zakresie w sposób tradycyjny, tj. należy dołączyć wypełniony FORMULARZ do paczki ze zwracanym towarem i odesłać na poniższy adres, dbając o odpowiednio zapakowaną i zabezpieczoną przesyłkę.

DMTrade Mikołaj Tomaszewski, Nacławska 29A, 64-000 Kościan z dopiskiem "zwrot towaru"

Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub jeśli płatność za towar nastąpiła za pośrednictwem systemów Przelewy24 lub PayPal, zwrot nastąpi tą samą drogą (w ciągu kilku dni roboczych od dnia otrzymania towaru).

 

Zwroty i wymiany produktów

Przy zwrocie produktów należy pamiętać, aby odsyłany towar oraz opakowanie nie nosiło śladów użytkowania. W przypadku, gdy stan towaru będzie się różnił od stanu początkowego, tj. nowego lub będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania, Sprzedawca może pomniejszyć zwracaną kwotę za zmniejszenie wartości towaru. Konsument ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Jeżeli towar nie spełnia oczekiwań Konsumenta, nie może używać go dowolnie.

Każdy przedmiot zakupiony w sklepie DMTrade.pl posiada opakowanie z oznaczeniem producenta i kodem EAN. Opakowanie stanowi integralną część zestawu (produktu) i jest wymagane w przypadku zwrotu towaru. Uszkodzenie opakowania może wpłynąć na końcową kwotę zwrotu. Zalecamy zachować opakowanie w całości (w miarę możliwości) przez okres 14 dni od daty odebrania zamówionego produktu. UWAGA: Opakowanie produktu nie jest opakowaniem przesyłki.

Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.

Nabyty towar może zostać wymieniony na inny w ciągu 14 dni.
Uwaga! Prawo od odstąpienia od umowy dotyczy zakupionego towaru przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej. Dopuszczamy inną możliwość dla zakupów na FV po indywidualnym uzgodnieniu. 
 

Reklamacje

Wszelki towar elektroniczny, wykorzystywany w gospodarstwie domowym sprzedawany konsumentowi w sklepie internetowym DMTrade.pl posiada zgodnie z prawem UE minimum 2 letni okres ochronny, tj. rok gwarancji i rok rękojmi - potocznie możemy powiedzieć, iż jest to 2-letni okres gwarancyjny, liczony od daty zakupu towaru. Na akumulatory, baterie w urządzeniach jest 6 miesięcy gwarancji.

1) Towar posiadający kartę gwarancyjną podlega gwarancji producenta i należy odesłać go do serwisu, którego adres umieszczony jest na karcie gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i opisem usterki

2) Towar nieposiadający karty gwarancyjnej producenta, który uległ uszkodzeniu, należy zgłosić do nas mailowo ([email protected]). W zgłoszeniu należy zawrzeć informacje takie jak: data zakupu, numer dokumentu sprzedaży, opis usterki. W celu zgłoszenia reklamacji można wysłać wypełniony poniższy formularz reklamacji. Większość usterek jest naprawiana zdalnie po uprzednim kontakcie z serwisem. Jeśli nastąpi konieczność naprawy lub wymiany, ZLECIMY ODBIÓR PACZKI*. Prosimy nie odsyłać paczek samodzielnie do nas. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Kupujący zostanie obciążony kosztem odbioru przesyłki i ekspertyzy serwisowej, a towar będzie oczekiwał na odbiór przez Kupującego w naszym magazynie (istnieje możliwość odpłatnego odesłania towaru do Kupującego).

*Paczki reklamacyjne odbieramy na nasz koszt od KONSUMENTÓW (sprzedaż B2C) - pozostali Kupujący odsyłają reklamacje na własny koszt, po uprzednim kontakcie z nami.

3) Reklamacja uszkodzonej przesyłki

Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej zawartość. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić odpowiedni protokół szkody w obecności kuriera. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn, kurier odmówił obecności podczas sporządzania dokumentu, należy niezwłocznie skontaktować się z infolinią firmy przewozowej.

UWAGA: Spisując protokół, należy zwrócić uwagę, czy zostało wszystko ujęte wraz ze szczegółami. Naruszenie firmowej taśmy albo nawet niewielkie uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy uwzględnić w protokole. Skan takiego protokołu należy wysłać na adres mailowy: [email protected].

 
 

* Reklamację można również nadać w sposób tradycyjny wraz z wypełnionym FORMULARZEM dołączonym do paczki z towarem na poniższy adres, dbając o odpowiednio zapakowaną i zabezpieczoną przesyłkę.

DMTrade Mikołaj Tomaszewski, Nacławska 29A, 64-000 Kościan z dopiskiem "reklamacja towaru"

 

PEŁNE INFORMACJE W DZIALE REGULAMIN


DARMOWA DOSTAWA

Przy zakupach powyżej 200.00 zł

SZYBKA WYSYŁKA

Zamówienia złożone do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia

ZAKUPY HURTOWE

Dla monterów, hurtowni oraz firm instalacyjnych z cenami hurtowymi

MIĘDZYNARODOWA WYSYŁKA

Realizujemy wysyłki na terenie całej Unii Europejskiej.

Ostatnio oglądane

Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły