0 prod.

KATEGORIE

Płatności i Wysyłki

 

1. Preferowana jest wpłata na konto bankowe przelewem w tytule wpłaty podajemy nr zamówienia lub imię i nazwisko lub adres wysyłki - tak żeby była możliwa identyfikacja zamówienia.

PKO INTELIGO w walucie PLN -> 50 1020 5558 1111 1407 9270 0543

lub BRE BANK - mbank nr BIC(SWIFT) BREXPLPWMUL  

mBank w walucie PLN -> IBAN  PL 09 1140 2004 0000 3502 4044 4429

mBank w walucie EUR -> IBAN  PL 75 1140 2004 0000 3112 0079 5914

mBank w walucie USD -> IBAN  PL 90 1140 2004 0000 3112 0264 4367

 

2. Płatne przy odbiorze gotówką ( tylko na terenie kraju )- Pobranie Pocztowe lub kurier Siódemka, Pocztex


3. Płatności za pomocą serwisów PayU - Płatnosci.pl, PayPal, DotPay

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU i systemu PayPal.

4. Zakup na raty poprzez centra finansowe Santander (dawny Żagiel), raty PayU.

 


Dostawy:

Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem  Poczty Polskiej lub firm kurierskich Siodemka, Pocztex serwis krajowy lub Poczta Poslka, GLS, DPD serwis zagraniczny  - wybieramy tą opcje przy złożeniu zamówienia. Koszt Dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie  i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów.

Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych  (przesyłki na terenie Polski). Realizujemy także przesyłki poza teren polski poprzez firmy kurierskie, czas dostawy dla przesyłek zagranicznych wynosi od 2 -10 dni roboczych - dla wysyłek zagranicznych obowiązuje przedpłata na konto bankowe lub zapłata kartą poprzez serwis Dotpay lub PayPal lub Platnosci.pl

Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 13.00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka jets u was na następny dzień robioczy.

Darmowa Dostawa: Na terenie polski zamówienia powyżej 500zł na każde 30kg wysyłane są przesyłkami kurierskimi. Koszt wysyłki i logistyki 15zł wliczony jest w cenę towaru - Uwaga nie zwracany w przypadku zwrotów. Możliwe są niewielkie dopłaty w przypadku wyboru płatności za pobraniem +5zł lub 1-3% gdy korzystacie z serwisów PayPal, PayU, Dotpay. 
 


Instrukcja odbioru przesyłki



A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrac przesyłkę:

  1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.
  • Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
  1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatnośc „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

  2. Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

  3. Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.



B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

  1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

  2. Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechac ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

  3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotowac numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

  4. Protokół szkody – pamiętaj, aby:

  • wypełnic wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

  • sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

  • zachowac oryginał protokołu dla siebie.

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.



Najważniejsze numery kontaktowe:

- DMTrade.pl – 65-5117408 lub 661082052 lub sklep@dmtrade.pl

- Siódemka - 22-7777777 lub dok@siodemka.com

- Poczta Polska - (43 842 06 00 lub uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl


 

 

Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail: